2017年3月5日 星期日

DWE activity card


因為花花已經玩左美語世界一段時間,係時候進入另一個階段,可以玩activity card了。Activity card盒內有4包唔同的咭比小朋友玩,今次等我介紹一下呢個貼紙先。
快來幫mickey minnie換衫吧
每張咭都有唔同的背景,例如夏天,下雨天,晚上,冬天...等等。同時有唔同的衫可以比小朋友貼反上mickey或minnie身上。除左可以比小朋友認識唔同衣服的名稱外,仲可以訓練小朋友的手眼協調。同時可以在玩樂中比小朋友知道冬天應該著毛衣,下雨天著雨衣等。如果花花真係指錯左,佢就會repeat再講件衫名一次及衫顏色。由於小朋友玩得activity card都用左DWE一排, 所以只要認到顏色小朋友都會指啱。玩多幾次,小朋友自然會記得衫名啦!話個秘密你知...我都係剛剛知 turtleneck 係指 roll-neck`(*∩_∩*)′  長知識了。 而且貼紙可以多次重覆使用,唔會貼到塵,花花已經玩左好多次了。

不過唔知點解當花花用minnie pen指向貼紙時,minnie pen都有時反應比較慢,即時答啱左都有機會因指得唔好話你錯。雖然係咁,我多番鼓勵花花再指同一個貼紙多一次,佢就知答案係啱的。如果花花明知自己啱,但minnie pen話佢錯,花花就會講“no! That's right!”越來越對自己所答的都好有信心了。


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言