2017年12月24日 星期日

World Family Xmas Party

又到一年一度的迪士尼美語世界Xmas party!起初細膽的花花都唔肯同聖誕老人影相,好彩聖誕老人十分nice,花花仲要求同草草同聖誕老人一齊影相啊!

看看花花幾開心

在排隊影相時,pompom突然出嚟同小朋友跳舞,花花超級喜歡pompom啊!不能近距離影相,遠距離都照影。

一家四口的合照

同時只要在instagram rag 三個hashtag,就會可以影出相片。迪士尼美語世界真係好窩心啊!是次活動費用$700,雖然唔算特別平,但小朋友有一個體驗,係超級開心。

天然呆的花花

當見到未行穩的草草的又轉又跳又拍手,真心覺得草草因為迪士尼美語世界領悟了不少。而且平時因為工作太忙,花花又痴身,照顧草草同和草草玩美語世界的重任都落在姐姐身上。看到今日成果算是不錯啊!

死都要同草草影相

以花花性格來說,花媽覺得花花比較怕醜,而且細贍口同緊張。但今日花花受到氣紛感染,本來都係望望下,後來都同草草一齊跳。在今次的party上都見到小朋友們玩得好開心!不論大細都跳舞玩遊戲呎。

謝謝你給我們開心的回憶


即tag即有的相片,花媽花爸超級喜歡。好期待下年再帶花花草草去玩呢!

想了解更多迪士尼美語世界?不防攞個增品了解一下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言