2018年1月28日 星期日

大樹先生


今日第一次同花花草草一齊去大樹先生玩,其實一直都好想帶佢哋行但係就冇呢一個機會,好彩有朋友突然之間話不如一齊去大樹先生啦!佢仲好好咁book埋位,咁我哋終於可以一齊去玩呀。說冬月其實一直都好想帶佢哋行但係就冇呢一個機會,好彩有朋友突然之間話不如一齊去大樹先生啦!佢仲好好咁book埋位,咁我哋終於可以一齊去玩呀。

一向以波波池聞名嘅大樹先生,我以為只有波波池玩啦!原來佢仲有其他玩具玩架, 好似doll house,車仔,煮飯仔等等。最估唔到原來仲有沙池玩架,而且佢哋仲好細心安排買風筒比家長幫小朋友吹走啲沙。冬天去唔到沙灘玩,去大樹先生玩都好呀。


開頭我以為細佬會驚波波池,原來小朋友都係好鍾意玩波波池架,仲要成個訓落去玩添!最近因為流感好嚴重,花媽都有擔心過係咪仍然應該帶佢哋去波波池玩呢? !但原來佢哋好乾淨架,因為頭先走嘅時候花媽已經見到工作人員喺度清理。

玩完之後其實兩個小魔怪都已經瞓咗覺啦!不過其實我覺得都要有少少建議,雖然佢話一定要有家長陪同小朋友一齊玩,好多家長陪左小朋友入去玩之後就放低小朋友自己就走左啦!有一個小朋友佢玩緊車仔走過去想一齊玩,個小朋友就不停狂尖叫推撞草草。當個小朋友嘅家長聽到小朋友尖叫嘅時候,先至係外面餐枱度走過來睇吓發生咩事。其實大樹先生已經講明要有大人先可以陪同小朋友入去玩,點解有啲家長可以就咁走左去呢?花媽只可以做好自己保護草草,所以其他家長都要小心。


沒有留言:

張貼留言