2019年2月20日 星期三

再見了CKY

終於有機會同偶像合照了
今日係我last day,正正結束左我係保良局蔡繼有學校的工作生涯,我感謝戈校長一直比機會我同指導我,亦令我明白教學的重要性,校長推行除左除左中文要好,英文都要好,有同兩個母語一樣。係離吧鬥前同校長的一籍話,真係勝過讀十年書。

一直花媽都好喜歡教育,特別係生完小朋友之後,所以我生完草草復工後就立即搵學校的工作,希望接解更多的小朋友(真係估唔到生完小朋友令我母愛培增😱😱),去到學校工作就可以接觸更多關於育兒呀,教學理念等等的資訊。但原來發現,係學校做,未必係我想像中得到的野,所以花媽亦尋求一份新的工作。

希望可以係工作之餘,見到更多的小朋友,帶比更多小朋友歡樂!(OK!花媽唔係扮小丑🤣🤣)遲下我再同大家講啦!

沒有留言:

張貼留言