2020年4月11日 星期六

迪士尼美語世界 - live stream 直播

花媽係唔少group都見到唔少父母開始投訴小朋友返唔到playgroup唔知點算好,早係兩三個星期前收到迪士尼美語世界的通知,依家暫有live取代佢地的playgroup 👍🏻👍🏻。真係好細心,仲方便左花媽呢類咁懶的媽媽😅😅,因為我平時好少帶花花草草上playgroup。而整個live都可以於迪士尼美語世界的club app或上網登錄睇直播。最特別之處係當我打花花草草個名係下面時,姐姐會叫小朋友個名架!🥰🥰小朋友真係以為哥哥姐姐見到佢地同佢地互動緊😂

直播時間表☺️
而直播大約30分鐘,當中有唱跳、小勞作及互動的陪份。即使花花快6歲仲非常enjoy,草草就更甚啦!而且正就係live show後好快就可以係ABC Channel到睇反,即使miss左,小朋友都可以重溫,絕對唔受地域同時間限制。😊花媽有個同樣居港又買左迪士尼美語世界的台灣朋友,疫情下佢返左台灣,但佢仔仔都可以經過club app睇到正播!真係正到暈🥰🥰
以前都唔覺club app咁有用😝
呢段時間我都相信唔少家長同花媽一樣愁可以同小朋友係屋企玩乜,即使我有套教材係屋企輔助一下,但都開始諗到腦閉塞😖,日日係屋企悶都唔係辦法。好感恩呢段時間迪士尼美語世界好關心家長而提供了不同的頻道比小朋友在家學,例如Froggy and Cliah, at home with Ammi及story Time 等。當然有唔少家長都會話BB仲細,唔想比佢地咁快接觸手機ipad等電子產品,但我都好建議家長可以參考當中美語哥哥姐姐點同小朋友講故事的技巧及互動的方法☺️

唔想小朋友係屋企無無聊聊,快D申請個兒歌禮品包比小朋友試玩試聽啦!

沒有留言:

張貼留言