2020年5月1日 星期五

五一長假期

咁好陽光,一定要同小朋友出去
 好耐冇同小朋友吸收下太陽嘅陽光,呢段時間本地感驗確診嘅數字亦都保持零,所以都要帶花花草草出透透氣。而我同花爸都要輕輕鬆鬆咁休息一下😊深深感受得到休息日和家庭樂,真係好耐冇同過兩個小朋友出街出咁耐,佢呢段疫情嘅期間我哋主要都係玩返婆婆屋企同自己屋企。最辛苦莫過於小朋友...電又放唔到...😞
花花的少女照
然後花爸同花媽我都決定喝個長假期同小朋友出去行下😊所以我地帶左花花草草去一D市區但少人去的地方,比佢地踩下單車玩下scooters!看著小朋友的背影,不自覺都覺得自己老了,我更要身體健康看著佢地女長大🥰之後我地再開車去欣賞一下風景....看風景下,仲見到water pollution...真係帶住花花草草出街隨時要變老師🤣

沒有留言:

張貼留言