2020年6月22日 星期一

疫情下的End of Year

疫情下,花花做了兩個多月小學雞
 唔經唔覺,原來已經到到學期完結之時。花花返咗大概兩個幾月學,明年終於升上二年級,感覺呢一年時間過得真係好快,唔經唔覺… …升上Year 2。這一年,我相信唔止花花草草,大部份小朋友留係屋企嘅時間變得越來越多,好多人都覺得好悶時,有幸花花草草可以更完善地用埋成套教材☺️

幸好花媽這個人比較樂觀,苦中一點甜。迪士尼美語世界幫花花草草打發了呢段無聊時間,兩個小朋友一同玩晒成套教材,我除左抵之外,唔知講咩好🤣🤣我身邊好多朋友冇用教材,呢段時間不停又zoom又上門補英文,其實費用仲比花花草草用呢套教材貴😂
豬肉奬之communicator
雖然明知草草呢個係豬肉奬,人人有份。但我都諗左一陣點解唔係caring唔係open minded...而係communicator?後來老師解釋草草在班中非常敢於表達自己,語彙量好高(花媽暗喜,我個仔境然詞彙量高😅),所以得到呢個奬😌😌

草草熱愛返學,當我地車佢返學...佢見到附近已經不停話佢學校,再而同我講「My school is awesome!」其實花媽都係去到美國留學先識呢個字...草草,你幾時學架😆😆唔知同唔同用左教材有關呢?迪士尼美語世界顧問成日同我講,小朋友上小學前的3000個單字小朋友都入晒腦,唔知有冇關係呢?

想知邊三千個詞彙,拎隻demo了解一下啦🥰

沒有留言:

張貼留言