2020年8月18日 星期二

在家學習之迪士尼美語世界 - Let’s Play

有晒工具好方便

唔經唔覺又就快開學,但同樣地花媽自覺小朋友嚟緊未必有得返學...返學呢件事好似好遙遠😩但都唔代表我可以唔處理花花草草教育。有時花花草草練寫字都悶,我就會拎Let’s Play出嚟同佢地玩。

今次我係拎一D整circus train的圖工同佢地玩,整玩仲可以同佢地玩估動物係邊架車!👍🏻👍🏻成件事即使係玩...我地都邊玩邊學,唔係一未只得抄讀寫背,成件事都生動好多😊同時又可以重溫反青色書的課文內容。



 花媽真心覺得迪士尼美語世界唔止課本咁簡單,而係一個工具...小朋友可以用幾年(係用幾年唔係擺幾年)😂😂可能我可以用幾萬蚊買幾千本書日日同小朋友讀,但非常單一的只有我讀,小朋友即使識聽都講唔到!但迪士尼美語世界的互動性好高,透過不同方式叫小朋友講(美語電話/zoom playgroup)....六萬蚊我用左差唔多六年,一年一萬...一個月都唔洗一千,一千...我可以比小朋友補乜野英文?仲要花花草草一齊用🤗🤗一個唔洗$500。想幫自己省錢省時間?,歡迎申請兒歌試聽版比BB😊

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言