2021年2月26日 星期五

疫情下的迪士尼樂園

乜野姿勢🤣

疫情下...終於可以再入迪士尼樂園玩了👏🏻👏🏻👏🏻平身打算星期六日去,但full booking...咁啱花爸花媽都星期五放假,所以我地一家四口連同姐姐一齊入園玩!今日我地入到去已經2點幾了,因為我地要等埋花花放學☺️但都無阻我地的心情
咁正常好多🤣

一去到最觸目當然係最新的睡公主城堡啦!花花草草影相都影左幾個字😑😑然後仲要係城堡低下見到睡公主同小朋友影相啊!如果花媽細個可以成日去迪士尼就好了...

上次同草草入園,草草仲未可以玩飛熊山谷,今次草草長高了!終於可以一試...點知🤣🤣入去係威係勢,出嚟再問佢玩唔玩多次...佢話夠了,有少少恐怖😌原來...草草咁細膽!
好靚的堡壘...又令我想起新天鵝堡

因為天雨關係,今次我地睇多左show!睇左lion king 👑...花花草草極之投入👍🏻👍🏻真係估唔到!睇show的過程中,花媽不期然在想...真心希望疫情快一點結束。

由於預約好快爆滿,所以建議大家及早預約,但亦唔需要怕好多人,當大家排隊時,可能會見到大排長龍,但因為有間距,所以感覺雖然好似好多人,但其實排隊嘅時間非常之短!

迪士尼入園預約:可按此預約入園


 

沒有留言:

張貼留言