2021年9月25日 星期六

花花7歲了

花花7歲了
我同花爸都好努力為花花怖置架😊

不經不覺花花已經7歲了!原來呢個blog都已經6歲,好感恩有呢個blog記錄住我同花花草草的回憶。呢7年…好多謝花花越人越乖,越來越有做姐姐的感覺,雖然未話可以take care細佬,但可以照顧自己我已經好滿足了!

花媽係一個懶媽媽,所以除左花花K2大搞過生日party外,基本都係在屋企處理左件事!當然今年請左花花的好朋友們,一堆小朋友自己玩真係可以好開心!BFF


同朋友仔一齊去playroom玩一陣

當然我地唔少得 Piñata及切蛋糕呢D節目啦!花爸花媽希望你同草草相親相愛😍互相照顧,keep住做我的乖乖Bb
媽咪知道自從花花同草草上左小學後,我都見少左你地,但媽咪promise一定會努力擠反多D時間同你地一齊架☺️

沒有留言:

張貼留言