2017年1月22日 星期日

草草也玩美語世界

我個R呀...草草你唔好食咭啦!!!
一直我都好努力為花花草草做一個良好英語環境及培養佢地閱讀興趣,今日我的美語世界Education Consultant Flora 又來半年一次的小跟進。當佢見到我的cards仲有兩盒未拆時,即刻幫我拆左,仲同我講“我會要你用盡套教材!!”`(*∩_∩*)′ 好窩心,連自己老公都唔緊張對仔女的學習時,竟然有人仲緊張過我。本來花花應該可以測試一下半年來的結果,但因為太早了(8點幾)加上肚痛不停扭計,所以只係簡單教左我點同花花玩。原來2歲4個月的花花可以用 activity cards,同電話美語叔叔/姨姨玩lesson,多用questions and answers cards.仲可以玩其他細咭啊!

其實相對之前兩個月,花花講多左好多野,連Flora都有同感。同時花花試住講句子,例如: “put it here” “this one” “I am three years old”(明明得two years old)等等。花花講自己3 years ild是有原因架,因為佢成日話想ice skating,我話媽咪問過要3歲先可以玩,所以花花成日話自己三歲了\(╯-╰)/
草草已對讀咭機會好奇
而草草就要加緊玩play along同睇play along DVD,因為要應付N班面試(+﹏+)  其實今日Flora教我點同草草玩先正確及點教佢拍咭,草草因為手眼未協調到,好努力咁用腳、手同眼神指出答案,當然草草未識晒,但答中幾題已經好叻仔。加油呀!

唔好怪我長氣,拎返隻CD DVD返去同小朋友睇,反應真係會好好。
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言