2017年1月7日 星期六

朗思K1 interview & 西頁遊

朗思都算係一間遲考的學校同時都係花媽好心儀的幼稚園,因為佢係一間IB school,有小學及今年有埋中學添,花媽太懶,一條龍最穩陣...而且花花明顯唔會係坐定定的小朋友,要花花讀傳統學校應該見家長多架喇,所以花媽還是心儀IB school.好老實,呢間真係花媽最心儀,因為小班又一條龍,而且學費算合理。

講下interview內容先,首先會在一間大房有5個小朋友可選自己鐘意的玩具玩。當然唔合作的花花就係玩完呢樣再玩果樣,坐唔定。再而入另一間房比小朋友同家長到指定老師前答問題及玩玩具。全以廣東話面試,花花一見到老師即時話pain(好唔知醜╯﹏╰ ),老師問花花叫乜名(有答Y(^_^)Y )再比jisaw puzzle佢玩,好快玩成後。再比唔同圖花花問圖中小朋友做緊乜(都識答幾題),再到花媽最怕的顏色環節。色盲的花花答唔到顏色是正常吧,連一樣的都放唔到一齊(⊙o⊙)  然後再係穿繩了。在穿繩同時,老師問花媽平日同花花有乜活動,點解選佢地學校等等。真係希望佢地會收花花啦,因為真係花媽最心儀學校♡^_^♡ 

齊來看大魚
今日早上in完最後一間幼稚園朗思,我地就同花花回家小休一下再出發到西貢行下,順便同姐姐介紹一下西貢。原來姐姐來了香港咁耐,都未去過西貢呢!我同花爸即時變左小導遊。
草草都侐第一次入西貢
去到西貢其實都冇乜好做,主要係行下睇下野同食少少野。而花爸花媽覺得西貢係劏遊客的地方,當然唔會食佢的海鮮啦!


沒有留言:

張貼留言