2017年4月29日 星期六

花花家長日

每次花花家長日我都好期待,因為可以睇下呢幾個月花花在學校的的成長同學習狀況。而我每次都好鐘意呢本校製的potfolio。雖然我唔知其他學校有冇做同一樣野,但呢一樣portfolio 真係睇得出學校同老師們的心機。
Outing同上課圖片
雖然學校細細,但就正因為咁有著一番人情味。如果你問我有冇選錯學校,我真心覺得冇。花花真係好enjoy校園生活。要我選擇離開manhabit而去別的學校,心中都有十萬個不捨。
學校真係好用心有好多outing
我叫花花拎住佢的portfolio介紹我知,揭到 putonghau果頁佢突然同我講“張老師”國語啊!!!原來花花呢個階段吸收真係好快,真係唔可以浪費花花每一天學習。

老師同花爸花媽講,花花現在上課好開心。仲主動hand up答問題,見到老師仲會主動叫老師。同時中文英文的進步了不少。見到花花能主動積極我就特別開心,老師仲同我講花花好鐘意閱讀。仲覺得好amazing花花可以坐下自己一個人閱讀五分鐘。大家可能覺得五分鐘好短,但對小朋友來說,乖乖坐下5分鐘已經好專注了。真係好開心花花喜歡讀書。

沒有留言:

張貼留言