2017年4月8日 星期六

收成期

看到自己努力的付出,原來有所回報,原來真係好開心架。片中花花食緊樂天熊仔餅,如果大家仲記得,上星期日我們一家去左海洋公園玩,當日仲有新館“澳洲歷奇”,入面正正有樹熊而學識左koala。到今日花花上完Playgroup後,學校姐姐比左一包樂天熊仔餅花花,在車上...花花一邊食餅一邊唱“my name is koala my name is koala. Hello how do you do...it’s nice to meet you koala. It’s nice to meet you too.”  花花唱到迪士尼歌已經唔係新鮮事,但奇就奇在花花已經能夠有效掌握到要替換的字。即例如佢會唱my name is Alexis my name is Corrie或my name is Alvis...等等。在沒有家長(即係花媽我)的指導下,不經不覺間學會了句子,生字及 preposition.

對!沒錯...是很抽象的preposition. 剛剛花花拿了minnie手偶公仔放在草草頭上。再同我講“Minnie is sitting on Alvis’s head” 不要看呢句句子很簡單,請記得花花只有兩歲半。is sitting 即我們小時候學的present continuous tense.  試問大家小學幾年級學懂的呢? “on” 大家又幾年級學懂呢???

花花閱讀迪士尼美語世界的書本同時,加上音樂及DVD的協助下,花花自然地學懂了迪士尼美語世界的歌曲,亦不知不覺間學懂了tenses及preposition。所以我說這是收成期,看到女兒英文不知不覺間的進步起來,真的很感恩。

同時,花花現在已懂得分辦中文及英文。例如佢會以英語同我、花爸、草草及姐姐溝通。但面對公公婆婆及爺爸則會以廣東話溝通。有一次更好笑的例子是某天我同花花及花婆帶同花花去飲茶,花花看見旁邊大佢少少的姐嫋看youtube.好奇心下,花花大聲問姐姐“what’s that?”問左幾次後姐姐冇反應比花花,花花再以中文問“咩嚟架?”

不要認為幾萬元買一套教材的係虎爸虎媽的行為。其實我們只係想比一個輕鬆及有效的方法教小朋友英文。花花在沒有壓力下學懂解英文,我沒有逼亦沒有打罵...自自然然的學懂了。爸媽只需每日陪睇書,播歌及播DVD,又有何難???快拎套試用裝比小朋友玩下啦。小朋友都好有反應架喇!


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言