2017年10月14日 星期六

崇真open day

小朋友開心就是很簡單
自從離開崇真後,都冇再返過去。今次帶同兩個小朋友返去,別有一番感覺。最少我不月留校,終於可以感受一下open day的氣氛,見見舊同事。
掛住玩
上年open day我就在專心工作,都未有感受一下open day,今年終於感受到學校的老師同員工的努力。星期六要返一整天,文職人員有機會晚上仲要留守,因為校長晚上仲有簡介會,我相伒口如果我仲在崇真,我都要留守了。崇真的確花了不少資於語言上,有國語及英文、國際班還有日文或法文可以選讀。而今次次Open day都要小朋友做一D task,得到蓋印,集齊蓋印便可換食物。
玩到沒午睡
由於草草玩太累了,我們在幼稚園區待了很耐,草草亦玩到筋皮力盡,所以花媽便叫姐姐先同草草回去。幼稚園區在2樓,什少上二樓的花媽看到老師精心的怖置都覺得amazing。有訓練手指肌肉,角色辦演等。相信不少小朋友都會喜歡的。
遊戲後得到的popcorn 

沒有留言:

張貼留言