2019年6月27日 星期四

一條龍英基國際學校 - ESF

和花花兩年的班主任Ms Tania

我們畢業了!👩🏻‍🎓👨🏼‍🎓👩🏾‍🎓👨🏿‍🎓👩🏼‍🎓👨🏽‍🎓
🎉🎉🎉🎉心儀ESF 的朋友仔,好消息啊!

只要是2020年8月後入學的小朋友,ESF將保證有Y1的學位。ESF將會是一條龍的國際學校,由K1-Y13。相信將會引起一番激烈的考ESF幼稚園的狀況🧐

亦因為呢個原因,小朋友的英文根基更重要。

ESF “We teach in English, not teaching English”

不要認為英文可以在學校學,因為ESF只會收聽得明英文的小朋友啊😊

https://www.esf.edu.hk/2019/03/08/through-train-system/

花花的小學畢業證書
不經不覺已經兩年了,花花在ESF兩年了!亦是人生邁向另一個階段的新挑戰👍🏻👍🏻希望花花能保持現在開心及好學的習慣。明年將升讀Year 1的花花,已不㫕人小baby了,越來越大個越來越老積。我真的很感恩當年選擇了國際學校這條路,在香港要開心愉快學習基本不能,同時英文根基很重要。如果小朋友的家長都能天天和小朋友講英文,我相信考上英基不難。但以花媽呢種返工時間多過放工時間的普通香港人,要教出一個2歲interview時滿口流利英語的小朋友,基本不可能。那我就要一D工具去幫我一下...而我感謝我當初選擇了迪士尼美語世界😊
小朋友能同不同國籍老師打成一片
很多人認為考入國際學校,有錢就得🙄。不過...我想講,現在國際學校一位難求,有一D更係waitlist 遙遙無期😓除非爸爸媽媽能比幾十甚至幾百萬出來買個學位,不過如果要我比咁多錢,我會選擇另一條小朋友在家都有外國般環境的系統教具比小朋友。
花花第一個好朋友是Gloria😊

最近花媽有另一位朋友女女考入了澳洲掝際學校,同樣地父母都是土生土長的香港人,但女女郤出奇地考入了澳洲國際。朋友話去interview的小朋友家長都是流利母語英文,而自己都驚講錯英文唔敢講野。但試問一對在職及操港式英文的家長點能改變女女的英文口音及說英文的自信心呢?🧐🧐細問之下,原來朋友女女同花花草草一樣用了迪士尼美語世界😲😲

如果有意改寫下一代人生的爸爸媽媽,歡迎聽下我的教育顧問了解一下,佢一D都唔hard sell架👍🏻👍🏻👍🏻直接按link就可以聯絡佢了

沒有留言:

張貼留言