2019年11月21日 星期四

在家學習 - mixing colour

一個價錢,兩個小朋友一齊享受🤣
最近真係聽到好多朋友啊喺屋企好悶,畢竟已經停學超過一個星期。係咁樣嘅社會環境下,我相信好多人都同花媽一樣咁冇心機,但花媽依然抱住一個信念,小孩嘅學習係唔可以停落嚟。所以,花媽堅持放工後都會抽5-10分鐘嘅時間同花花草草玩,所以我地的親子時間絕對互動,同時小朋友又enjoy同我玩😁。講真,花媽我都鐘意玩Let’s Play。

不同年齡層的小朋友,使用方法大不同😊


如果每一日都玩同一樣嘅玩具,我相信大人唔悶小朋友都會悶。所以呢段時間最好就去攞迪士尼美語世界的Let’s play 出嚟同小朋友玩。小朋友一邊學習之餘仲可以真正實踐,訓練到小朋友嘅專注力、創造力、記憶力...等等。而花媽返左工作嘅時間,就叫姐姐同小朋友聽下歌睇下書,有時間仲可以去公園玩。所以我的小朋友雖然依家冇得返學,但就一直在家home learning 🥰 花媽真係好感恩當日做左一個正確的選擇,唔洗迫小朋友去學英文,而係比佢地從遊戲中學習,邊玩邊學。花媽好深信小朋友玩住咁學英文先係最正確的方法😊。依家花花草草的英就好似廣東話一樣流利,所以迪士尼美語世界唔單止比小朋友智能上有德益,連英文語言能力上都大大提升👍🏻👍🏻👍🏻仲可以促進姊弟間嘅感情,大家可以守望相助邊做邊學。花花仲可以當草草的小老師教他每一個step😁。

如果大家都想了解如何在家學習,快啲按以下連結申請個兒歌禮品包俾小朋友做玩下啦!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143


沒有留言:

張貼留言