2019年12月13日 星期五

Superpark 優惠

玩到成身汗🤦🏻‍♀️
自從前年暑假花花參加了Super Park的夏令營,可能花花當時太細,又自己一個去玩,沒有朋友在旁邊,花花有一點不開心,所以我們已經一年多沒有去Super Park玩了。估唔到今次再去,佢哋添加左Rock Climbing,雖然花花未必可以爬到上頂,但佢想試左好耐,所以都好開心!😍
小朋友為左玩可以去到幾盡
今日花花1st Term last day,所以放12nn。所以有家長提議一齊去super park 玩,相對之前,今次最唔同的是同佢的同學仔一齊去玩,所以佢玩得特別興奮!🥰都走嗰陣時,翻翻已經話對腳好痛唔肯行啦🤣🤣另外,我都會好建議家長買咗Super Park對襪一定要keep住,留返下次去用!因為每一次我同花花去Super Park時,我都會唔記得帶果對襪,而每一次我都要再買佢特別製造的強力膠底襪。我屋企已經有三對了😅

同時Super Park Time to Time都有promotion,一年去玩一兩次都好化算😊而且係放電最好的地主,今晚花花未到9點已經訓左了😴

最新優惠: $182二個人,玩全日😱
詳情請參閱https://superpark.com.hk/


沒有留言:

張貼留言