2020年7月4日 星期六

迪士尼美語世界之姐姐日常

好多人都會問我,係咪要用好多時問去比花花草草用迪士尼美語世界呢套教材?🧐自從要返工後(草草出世後三個月),我就正式成為在職媽媽,冇太多時間教草草。但放工都總會抽出10-15分鐘同草草伴讀或玩一些迪士尼美語世界的教材。呢D都係基本我會同小朋友互壬裙的時間,唔需要多,最重要精準😉。

而平時姐姐幫我播歌同協助草草拎點讀筆比佢點書便可🥰。雖然好多人都話姐姐菲律賓嚟,英文都唔錯,但我絕對唔會比小朋友學賓式英文🤣。而且花媽姐姐係印尼姐姐,基本都唔識英文...主要同我地講中文。花花草草英文全數應該95%係迪士尼美語世界學返來,其餘5%應該街外或學校學到😅

最重要花花草草超愛睇書
所以姐姐好簡單,每日幫我播歌,拎書點讀筆比花花草草便可,有時我未反到屋劘一就七預備定𡙡語電話的書,等花花𠹵草同美語哥哥姐姐傾計講故事。而我就每個月幫小朋友換碟換書換工具,超輕鬆咁幫小朋友做反個環境🥰我放假就同反小朋友重溫或去上playgroup 🤗

如果都想知迪士尼美語世界點幫輕到在職媽媽?快啲申請個兒歌CD禮品包啦😊了解一下點樣買個輕鬆比自己都好嘛!

沒有留言:

張貼留言