2020年7月6日 星期一

花花入院記

見到個女咁,真係好心痛 💔
 最近花媽所有野都唔算太順利,估唔到最唔順利就係花花要入院😢。話說尋晚凌晨四點幾,花花走過嚟我間房同我一齊瞓,一開始我都唔覺得有乜嘢,因為平時佢都嗲我同花爸。但花花就越訓越熱,然後我就問花花點解會咁熱,但係佢又唔出聲......之後我忍唔住出去攞個探熱計出嚟幫佢度體溫,一度之下原來已經38.8度。😱

因為屋企冇退燒藥嘅存貨,第二朝一早,我就同花花一齊到普通科醫生到胶及下乜事發高燒。由於武漢肺炎肆虐,花花沒有任何病徵嘅時候,醫生建議我哋到廣華醫院做深喉唾液測試及流感測試。😷但原來去到廣華,醫生話小朋友係冇得做深喉測試,如果要做就要留院過夜🤔,當然我同爸爸都唔願意啦!所以我哋決定回家之際,醫生同我哋講不如照過X-Ray,咁我哋又覺得OK就照埋X-Ray啦!結果X-Ray顯示花花的肺部組織有少許花左......😨😨😨醫生已安全起見為理由,叫花花做返個深喉唾液測試及驗血。
目送花花入院😞
 我同爸爸就係係一個毫無準備之下同花花入咗兒科病房,但由於只可以一個家長陪同,所以花爸決定陪花花。我亦都覺得好好彩係花爸入去,如果唔係......我聽到花花喊同扦支野入鼻,應該一定喊。其實...當我聽到花花個肺花左,我都忍唔住喊住打比花婆婆😭😭😭😭😭媽媽們,你們一定懂的。然後抺乾淚水同花花講話佢知佢細個都喺呢度出世,細個都係呢間醫院做個複診,所以我哋同呢間醫院好有緣份,一定可以好快返屋企。😳😳其實我當時都唔知自己講緊啲乜嘢😅
送左花爸花花隔離病房後,我就準備做外賣妹買野比佢哋食啦!
到咗夜晚10點 ,花花個報告已經出咗,報告顯示武漢肺炎呈陰性反應,花花終於可以出院喇! ! !🎉🎉🎉花花咁大個女第一次咁有意識咁知乜野係抽血、點樣痛...我都想俷人唔到有幾痛😭😭作為媽媽嘅我,希望仔仔女女都係健健康康,有咩事都係媽咪病好啦,你哋病我個心仲痛過我自己病😢

沒有留言:

張貼留言