2020年9月23日 星期三

花花小學雞之二年級


過了一個悠長的假期,花花終於回歸校園。雖然只上半日,都可以見到小朋友有幾開心。

開學之後,花花話我知snack time可以坐長椅,Y1就坐地下。平時長椅係比Y5及Y6的哥哥姐姐坐,依家可以坐好開心🤣🤣🤣

話說放學,花媽同花花作一個小小review,睇下佢今日玩左乜識左乜野朋友。原來真係養兒100歲長憂99😔😔,花花今日同我講snack time佢自己坐長椅子食,咁我問佢...你覺得點呀?點解唔同同學一齊坐嘅?根住花花答我因為佢坐底坐唔可以轉位。諗住同學仔會佢坐架...點知佢地坐第二邊。🥺🥺🥺

咁花媽當然會擔心啦...咁我問佢有乜野感覺。佢話都想自己一個坐,因為快D食完可以去玩😆😆而且唔會同人講野,唔洗周圍口水唔衛生...😅

究竟係花花本身個人豁達,定係我過份優心呢?


 

沒有留言:

張貼留言