2020年9月27日 星期日

報復式閒逛

出嚟就係為左呢個雪糕

呢個疫情真係令花媽真係變左緊張大師,乜都擔心一餐,基本上花花草草冇出過街,同時都增磅唔少🤣🤣有見及始,親住長假期,帶花花草草出去玩下...食下久違了的雪糕🍦 😋 

巧遇花花兒時玩伴,9月同年BB
雖然我地少出街,但有緣就會遇上好朋友😊帶住口罩都認得🤣🤣只因Yona爸爸太厲害...咁都認得我地。我地巧遇位置就係小朋友天堂ToysRus👍🏻👍🏻講到呢間又大又正的ToysRus花花草草冇買野都行左超過一個鐘。重點係花媽行行下人有三急,要換地方解決,同時女厠鬥等得耐大家都知,但我去玩返到去都起碼20分鐘,我再入返去...其實只係行多左一排🤣🤣小朋友去玩具反斗城有如女人要shopping...趕都唔走
 

沒有留言:

張貼留言