2021年6月20日 星期日

Legoland Discovery Centre HK

自製父親節Tie

又到一年一度的父親節!我地花花草草當然唔會放過花爸🤣一朝早我地同花花草草試堂玩Rugby,然後再畫畫😁之後再去Legoland!Rugby的話我地一陣再開個post同大家分享,今次先講講我地在Legoland的經歷🥰


要踩單車咁先會升高的飛船😂

其實花媽一直好想帶花花草草去Legoland玩,好可惜因為疫情飛人唔到,所以今次就去一去位於K-11 Musea到玩一玩!當然小朋友就一定掛住玩機動遊戲,而大人好似我同花爸就想欣賞具有香港特色的Lego展覽館😌

大佛...好逼真😍

花媽真心欣賞展覽,有馬場、大佛、大澳、MTR...各具香港特色的Lego成品!亦有好幾個地方可以比大家參考同注意⚠️

1. 平日會有團體 (一大一小的票出售,但必須於網上訂購),而假日亦都會建議於網上預訂,以免到時去到門口買唔到飛而白行一趟
2. 3歲以下的小baby是免費啊!😊
3. 場內限時3小時任玩,但如果人數唔多其實會寬限可以玩多一陣。
4. 場內有Food Store,可以場內買野食,因為地方唔大,其實冇乜野玩。
5. 平時花媽有買開LEGO,以為可以在K11 Musea LEGO Shop買一樣可以儲積分,但原來呢間Lego Shop同其他 Lego store不同,所以不能儲積分啊!同時,如果係買左HK Legoland年票先會有折扣!建議不用特意係呢間Lego Shop買Lego!

總結: 玩一次就夠,不用花錢買年票!🤪


沒有留言:

張貼留言