2021年6月20日 星期日

Rugby試堂

 

今朝一早9:30am集合玩Rugby 🏉 

某日花媽撞到中學同學,因為大家小朋友都係同一集團讀書,所以雖然少見,但都好多嘢傾。嗰日我見到我個朋友點解唔使拖住個仔嘅,佢就話我知佢參加咗區內的欖球隊,而且好平,所以佢都叫我搵下😁

而我地都搵反近我地屋企的欖球會,第一堂係免費試堂。其實主要都係比小朋友跑下跳下拉下筋,烈日 ☀️ 下真係連大人都覺得熱🥵

拉筋好重要啊❣️

由於草草一直缺乏大肌肉嘅訓練,所以有啲手眼協調,或者可以叫做四肢不靈活🤣🤣跑步是長期處於蘭花手成個女仔咁樣,而花花則運動細胞強烈,好多野都handle得非常好👍🏻有花花帶住草草我地都比較安心!

由於花媽同花爸都係第一次同小朋友去欖球會,所以唔建議各位準備同小朋友參加戶外活動嘅家長一定要帶大量嘅水,含有乾冰的冰袋及毛巾、風扇、可以的話帶埋椅子過去,必要時可以坐低休息吓。☺️

因為限聚的緣故,要隔星期上堂...$400(已半價)玩到2021年8月底,另加$400製服。各區收費不同,請自行問Google大神☺️

沒有留言:

張貼留言