2021年8月23日 星期一

我們都在同一間學校返學了!

我終於感受到一齊返學的輕鬆了!

今日終於有一個小小me time 😌😌睇住花花草草經歷完幼稚園再經歷小學interview …入到一間龍校,真係最放心。呢個考學校遊戲,我已經完成了😁😁依家只要花花草草讀書開心,我就最滿足。

見到草草長大,由我口中的BB BB,到依家佢同我講佢唔係BB 🥲 但其實你地無論幾大個,都係媽咪心目中的BB。

唔少朋友都會問我花花草草點入ESF,其實花花當日考ESF仲未係龍校,如果真係要開個post講點樣冇passport 冇買債券入ESF可能有少少長,我遲少少有時間再開post同大家分享啦!我還是要好好享受我的me time 😌😌

 

沒有留言:

張貼留言