2021年8月20日 星期五

Secret Day - 汪汪拯救隊 Paw Patrol

我地咁啱撞到?🤣

唔知大家有冇試過,如果預早同小朋友講我地嚟緊會去邊,小朋友一定不停追問,追問到一個勁煩的點,結果我同我的媽媽朋友一向都會當日出門口先同小朋友講去邊😁今日的mission就係小朋友期待已久的Paw Patrol Movie. 亦都係我地secret Movie day 🥰

又咁啱睇同一套戲?

所以我地特別拎埋Paw Patrol的衫去同小朋友換,兩個小朋友真係好enjoy換晒衫睇戲,好期待☺️因為花媽疫情後好少睇戲🎬甚至就算有睇本身都唔會買爆谷 🍿 ,原來依家戲院係唔可以食野架😨真係唔同小朋友睇戲都唔知…

沒有留言:

張貼留言