2016年7月16日 星期六

認圖過程


由花花每日讀書,隔日玩字咭。花花本來只能我問“where is the apple?”佢指出邊張咭係apple,到依家花花能指出apple再讀出來。當然apple只係例子,花花仲識 banana, hotdog, cherries, napkins, knief, fork, spoon, tree, bird, moon, star, outside 等等的字。最近仲識將字合併, 例如 apple juice!講真,我冇教過花花,而且我一般只同花花睇無點讀的書,但最近發現花花能合併字應該同fun with words book 2 其中兩頁講合併字有關的。
依家花花22個月,我當時買迪士尼美語世界時,花花大約17個月大,有呢個進度的進步我真係好難想像。當時已陀住草草3個多月左右,算是給草草胎教亦給花花開始使用迪士尼美語世界。真想compare一下花花用oxford path胎教及草草用迪士尼美語世界胎教出來的教乜野分別。唔知到時草草會比花花用得更好嗎?!

依家每日我都同花花草草聽音樂,字咭就教花花時順便胎教一下,希望將來能於月齡上看到花花草草的分別。


如需索取迪士尼美語世界的試用裝,可到以下連結取啊!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言