2016年7月4日 星期一

JULY 4th long weekendp

Ryder Park
Standgord shopping center
呢個long weekend 對花媽,花婆同花花來講都係又充實又攰。第一日我地先到Ryder Park玩。玩完再去standford 行街,花媽仲發現standford 的Janie and Jack比較平呢。所以就退左兩條裙,等佢其他店平D再買反Y(^_^)Y

第二日我地再戰Valley Fair,花媽花婆當然買左女人必買的內衣褲啦!相對香港的內褲,呢邊27.5有5條啊!而胸圍就差唔多價錢。
新增說明文字

Curiodyssey
好似香港的科學館咁。
花婆玩得開心過花花
原來離我地屋企6分鐘車程就去到curiodyssey,真係好近就可以比小朋友接觸大自然。有好多唔同的小動物,當然冇大型動物啦!但比小朋友放電學下不同動物同科學等原理真係唔錯。而且仲係海邊附近,仲巾爐可以BBQ添。
Wolfe的唐人食堂
第四日我決定去一個之前都未去過的Dan Jose shopping mall,叫Oakridge。裡面有一個大型playhouse,比左20蚊左右入場費三人入(原來婆婆免費呢)。花花大放電`(*∩_∩*)′


沒有留言:

張貼留言