2016年7月17日 星期日

草草出世了

各位好,我係草草 
今日草草終於出世了!!!草草好乖,即使之前開左3度都冇早出嚟,堅持等都爸爸來到美國先出世。花爸星期日到美國,同我地食完晚餐即時入院待產。花爸同花媽係醫院訓左兩晚。草草對媽媽好好,只係痛左45分鐘就出嚟(其實兩小時45分鐘,但後尾的兩小時使用無痛分娩,所以完全唔痛)。

草草同花花真係好似樣
原來美國無痛分娩基本每個人都會使用,對於第一次用的花媽嚟講,只有一個字能形容-“爽”!!!在美國生BB,除左一人一間房,老公可以陪訓,一人一洗手間連浴室,仲可以待產時用電話,重點姑娘們都好nice。仲記得當年花媽係廣華生,姑娘超惡仲要即時收電話有如坐監〒_〒 。當然收費大不同,但相信花媽用呢個價錢在美國生草草,香港私家連覆診一定唔得!
草草好乖,等埋爸爸先出世
草草的樣真係同花花一樣,但係只係迷你版花花`(*∩_∩*)′ 因為花花比草草重一磅, size就好似細一個碼咁,真係好得意。要不是教養的問題,花媽真係希望可以生多幾個小朋友啊!♡^_^♡ 

沒有留言:

張貼留言