2017年2月12日 星期日

7.17 7M Gathering @Party Duck

7.17 BB Gathering
Party Duck之前我地都去過了,呢個係花花2歲生日的Party場志,真心覺得唔錯。而且今次的波波池同充氣滑梯都唔同左,小朋友都玩得好開心。當然玩得開心的唔係7個月大的小朋友,而係D哥哥姐姐啦`(*∩_∩*)′
大汗的花花
花花一去到就已經狂玩,後來有D哥哥加入,花花當然玩得開心啦!但花花已經識爭野玩仲會推人...(>﹏<) 同父母一齊的小朋友真係同係覺校唔同,老師同我講話花花鐘意觀察...及坐定定...簂暫時體會唔到╯﹏╰
有大哥哥一齊食野係唔同D,肯自己坐下慢慢食
原本我以為草草好重啦,但原來唔係架(⊙o⊙) 都有一兩個BB同草草一樣22磅,可能體型問題,草草剛會反身`(*^﹏^*)′ 但有一個BB已經開始爬了...佢媽媽話當其他人訓覺時,佢BB唔訓就學識爬了....(⊙o⊙)
坐都未坐穩啊
很好開可以認識其他媽媽,仲可以一齊傾計玩,好期待下次聚會啊!可以有更多埸交流....加油呀爸爸媽媽小朋友們。
大爺草

沒有留言:

張貼留言