2017年2月5日 星期日

Fish or fishes

Six fishes
雖然花媽主要同花花玩美語世界的教材,但因為都買左oxford path,花花時不時都會拎oxford的書要花媽同佢睇,對於睇書,花媽有求必應...因為花媽最想花花品行好同愛睇書。

睇睇下...發現oxford的書內寫了six fishes, 而迪士尼的教材係用two fish的。咁究竟多於一條魚係用fish 的fishes呢?呢個唔係英式或美式的問題了,而係意思上的問題。six fishes是冇問題的, two fish都冇問題啊!! 如果要用fishes就係代表不同種類的魚,fish則代表同一種類的魚。所以大家教小朋友前要搞清楚啊!

當然兩套教材都冇教錯啦!!!oxford path的確以不同種類的魚表示six fihes,迪士尼的確以同一類魚表示two fish。但由於暫時好難解釋比花花知,我都會傾向教花花fish多於fishes。


想了解更多美語世界嗎?不防拎個試用裝來睇下啦
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言