2019年3月10日 星期日

電子奶咀

今日同花爸出街,睇住個小朋友㩒iphone叻到自己可以搵youtube片播。究竟係好事定壞事?係依家小朋友太聰明定依家父母太hea?我真係唔敢亂講。

就咁睇個小朋友真係最多兩歲。見到呢D場面...我都真係覺得好無奈。媽咪一個電話自己傾,小朋友一個電話自己睇😰😰你大慨可以話,你未試過一打二唔好講咁多啦!其實花花都四歲半,草草都兩歲半,我點可能未試過一打二?我即使一打二都從來唔會需要拎電子奶咀,因為我一直都會比concept小朋友,手機係用來講電話唔係睇,而且簂地出街會帶書比小朋友睇。

花花草草不看電視及手機的原因

其實有好多方法可以令小朋友唔睇iPhone iPad,點解家長唔試下?花花草草一向都好少睇電視,在花媽set時間表的同時,佢地只能兩日睇一次電視,而且只可以睇迪士尼美語世界。講真,好多朋友的小朋友因為睇太多電視,到四歲驗眼時,健康院姑娘話小朋友有斜視。好多人話迪士尼美語世界睇好多有電視,但花花有睇電視之餘,但健康院姑娘話花花視力冇問題。所以花花睇電視時間真的有限。

平時花花草草一般只可以睇書、玩咭機同點讀筆,所以培養左佢地睇書的習慣。只要有本書,佢地都可以坐定定。呢個感覺會唔會比只拎住iphone的小朋友好呢?

真的好值得反思啊!


http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言