2019年3月8日 星期五

我們的近況


好多人都會問我花花草草最近點呀?做乜少左咁多Update呀?
冇辦法啦,因為花媽之前全職工作,真係好忙。原來係學校工作,唔係想像中咁容易。每日處理電話、學校的日常啦仲有其他工作。例如收生的日子...開放日的工作等等。都開始忙了,而花媽亦因為在學校工作亦對學校更理解。如果大家對於學校的問題歡迎可以問花媽啊~我都希望盡我的能力為大家解答!

由呢個blog開始,我只係想記錄一下小朋友的日常,寫左兩年左右到草草出世後但因為太忙停左,現在我再睇返,作一個回僱,我真係感足良多,我希望可以再為我的小朋友寫下去。媽媽就係咁架喇!為小朋友即使再忙都想寫下去。

當年只有5個月的花花,坐都坐唔定。(我的小Cotton都於今年年頭去世了😢)
花花兩歲左右參加了迪士尼的生日Party(好可愛啊😍)

花花兩歲左右同花媽於美國待產。

花花三歲第一次於SDM表演
到現在四歲多已變成少女的花花
在每一年都見到花花成長,呢個blog就係見證住我小朋友的成作。除左最新的一張相,其他都係我係Blog入面找到的。所以我唔會放棄,我要回來了!😏

初生的草草

7個月左右的草草

1歲左右的草草

兩歲半的草草

除個blog陪伴仲我的小朋友成長啊!真係好感恩。所以花媽要一直寫下去,為小朋友選小學面試等都作一個準備。希望都將我的小學面試心德同大家分享。

沒有留言:

張貼留言