2019年3月20日 星期三

Step by Step

好懶的花嗎終於同肥仔玩下step by step了!有得睇有得玩當然專心又開心啦🤣🤣

同佢玩左兩個chapter竟然覺得唔夠要喊住玩多D😓😓但花媽堅持,喊都冇用😏

最近草草真係講多左好多野,開始自己組織句子同我講。例如 “Alexis goes to school” “Mommy goes to work” “what is that?” “家姐係邊呀?” 要一個小朋友中英都得又唔會語言混淆是有方法的。問題係在於家旦女如何配合。

其實有時好多家長會話「我工人姐姐係菲律賓架,可以教埋小朋友英文」但係家長有冇諗過點解姐姐要來香港做工人,英文咁好唔去教書?而且菲律賓姐姐英文有口音,所以我一直都覺得要用印尼姐姐😊so far我印尼姐姐都幾好呀。

其實網上有不少媽媽投訴姐姐英文口音(Facebook 借圖)
不少新聞都有話工人姐姐教壞口音 (facebook截圖)

花媽明白父母要工作,花媽都一樣。有時放家小朋友都訓晒了,連親子時間都未必有。但花媽堅持姐姐要每日播迪士尼歌比小朋友,我放工有時間同小朋友玩下咭睇下迪士尼美語世界的書。久而久之,草草中文同英文都講到,花花就更加唔𤅕講。

要小朋友中文講到英文又講到好純正,唔係混血兒的專利。主要係視乎父母比D咩小朋友啫。

唔洗錢,攞反隻迪士尼美語世界CD返去比小朋友聽下啦!真係有幫助架!

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言