2019年4月2日 星期二

迪士尼美語電話

完全答啱晒的草草
花媽每星期都好期待美語電話,因為係一次又一次見證住自己小朋友講到英文,證明自己當年冇選錯方法✌🏻✌🏻我的決定冇錯,因為我都係自己孩子未來著想,比一個好的根基小朋友啫!我清清楚楚由草草聽得明的指領動作,講到單詞,短句甚至現在已經認到字了😍😍真係好期待下一個階段草草可以自己講比我知佢鐘意乜野同點解鐘意比我知。看著自己小孩天天成長天天進步真係好開心。
兩歲半的英文原來已經好似中文咁流利😊
今次草草終於拎到excellent 了!大家知道花媽幾開心嗎?真係忍唔住周圍話比朋友知我仔仔幾叻😏就連花爸都忍唔住讚草草叻仔🎉🎉🎉其實花媽有時真係心諗,如果迪士尼美語世界係係三十幾年前來香港,花婆婆又會買比我用的話,相信花媽唔洗去美國都有一口流利的英語。

所以我成日都話,迪士尼美語世界真係早買早享受。爸爸媽媽都想了解更多佢的教學方法嗎?歡迎按下面連結拎隻免費教學光碟返去圼恵下玩架😊
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言