2019年4月10日 星期三

閱讀習慣

花花自己睇書,睇到字了。
每天早上的情景

一直好多爸爸媽媽都問我,點樣培養小朋友閱讀的習慣?點樣令小朋友坐寶人定睇書?其實花媽都好老實話比大家知,我都唔知點講出來🤣🤣用啱方法咪得囉!(好似講得好空洞😓😓)

但其實一直花媽用的係一個環境浸住小朋友,屋企主要係迪士尼美語世界的書、玩具同歌。花花草草基本未接觸過叮噹果D卡通,點解?因為作為媽媽的我會控制小朋友睇乜玩乜。而我相信所有父母都做到,只係願唔願意做。如果做父母連少少例如放底電話陪下小朋友、控制小朋友睇youtube或電話量,咁我都真係冇野好講🥺🥺但我只係會登小朋友可惜。

由於培養左閱讀的習慣,小朋友唔再只係睇迪士尼美語世界的書,而係乜書都會鐘意睇!你問我花花草草仲睇唔睇迪士尼的書?睇,當然睇!乜都睇!!!👍🏻只要教育方法用得啱,小朋友就可以將中文英文成為佢的母語!

依家花媽最煩係朝朝早比草草嘈醒要睇書同埋每日放工都係要執十書。好老實,作為媽媽的你地,係想小朋友坐定定睇電視寶人睇書?自己揀啦😊

歡迎拎隻免費兒歌CD返去聽下玩下啦!

沒有留言:

張貼留言