2019年4月29日 星期一

Froggy & Bunny Show

疊疊杯玩顏色分類
花媽一直太忙,根本冇時間同花花草草玩下迪士尼美語世界的playgroup,特別係草草...出世後花媽要返工同主要照顧花花,根本冇時間關顧草草。所以當我見到有froggy and bunny show時就立即報名,等花花草草可以玩下。
等Froggy出場啊
根本唔洗warm up,花花草草已經好投入。當見到froggy仲好似見到明星咁🤣🤣雖然草草好先第一次去迪士尼美語世界的playgroup。output就只有美語電話,花爸花媽都只講中文的環境下,草草有呢個效果,花媽都喜出望外。草草係呢個階段唔止講短句,連問句都會講,走時即刻問我where is bunny🤣
玩shaker 同跳舞
看似簡單的playgroup,由頭到尾都係用迪士尼美語世界的歌曲,小朋友好快已經投入playgroup。基本花爸花媽都只係去錄影,我地都只係心佢地自己做。最開心係花花好take care草草,成日拖住草草周圍去同玩,好有大姐姐風範。
玩over the pillow
如果想了解更多,可以攞隻兒歌demo去了解一下啊!
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言