2019年9月6日 星期五

國際學校

入讀國際學校的花花草草
一直都有人問花媽點解要比花花草草讀國際學校,好多人都會話國際學校又貴,小朋友學嘅嘢太淺,一點都不學術性😅。其實花媽的原意很簡單,就是給花花草草一個輕鬆愉快活學活用的環境給他們。

其實花媽由細到大都係喺一間非常本地既本地學校讀書,咁啱鄰居嘅小朋友正正就讀國際學校,花媽細細個都好渴望自己能夠入讀國際學校同講一口流利的英語,個心都成日問自己點解我唔可以讀國際學校😭究竟係學費太貴家庭負擔唔起呀?定係自己英文能力唔夠高所以考唔入呢?原來長大之後先至發現讀國際學校唔係話讀就讀,可能要買債券啦、小朋友嘅英文程度一定要有溝通能力啦、更何況當年花公公花婆婆識得幫我揀私校已經係花婆婆能力範圍給我最好的。

而花媽比花花草草讀國際學校的最大原因是我希望我自己讀得好辛苦嘅英文唔使比花花重蹈覆轍,辛辛苦苦考完會考之後去到外國升學仍然要重新適應,原來英文係咁重要的。當然花媽唔會質疑本地學校的質素,因為有不少名校讀書嘅學生都是狀元級的!😄😄但亦都好老實,有幾多個狀元呀? 花媽亦都深明花花唔係一個讀書嘅材料,佢要透過一個玩樂模式先至可以學到野,所以我從來都唔會迫花花去學任何一樣野,而且以花花的性格,花花讀本地學校一定會令我佢的關係決裂😭😭

好多朋友都會同我講覺得花花草草好叻😅,其實佢哋只係語言能力比較高,語言能力高嘅小朋友佢哋能夠認知嘅範圍會更多及理解能力較強下,感覺上亦都會比較聰明🤣而入到國際學校最基本嘅條件除左錢之外,就係要小朋友有一個英文嘅根基打好個底。所以我都會同讀者講,如果想要小朋友可以入到國際學校,必須一早想好及作好準備,否則中途入學就好有機會要買債券了☺️歡迎大家再問我一D國際或本地學校資訊

沒有留言:

張貼留言