2019年9月24日 星期二

DIY首飾盒

今日花花突然拎啲裝飾用的布帶出嚟,我突然覺得我買咗咁多布帶都冇用過,咁不如試吓廢物利用啦!😁咁啱我見到草草學校之前派嘅單個月餅食剩嘅月餅盒,度完個尺寸之後,發現布帶長度剛剛好可以圍住細月餅盒。咁我就決定用我小小嘅創意去完成一個小小首飾盒比花花做生日禮物🎁了!

草草學校派左一個單個裝嘅月餅,有個細細的盒仔剩低 
首先將布帶用熱溶膠槍貼於月餅盒上,再貼上一張粉紅色的底紙作為背景。
這個公主的圖案是在一張首飾包裝底咭上剪下來的。絕對是廢物利用!😁
然後花媽再用熱溶膠槍一粒粒小瑚木珠咁貼上去背景上,
而這些小珠珠就是之前花花整爛一些首飾的殘骸。🤣
媽媽們不妨廢物利用,也可以整到很多別致的東西給小朋友。最重要是可以教導小朋友也珍惜身邊每一樣物件,即使一些很多人認為是垃圾的東西,只要花一點心思,也可以變成精美及值得擁有的物件!😊

沒有留言:

張貼留言