2019年12月24日 星期二

平安夜2019

海港城燈飾好靚😊
今年沒有外出慶祝,我們一家打算留港慶祝,因為香港真係好靚!等埋花爸放工,我地食完dinner一齊到尖東睇燈飾睇激光表演😊。原來我地的姐姐雖然係香港工作7年,但現在先第一次睇幻彩詠香江,其車畛尸為香港人的我都係第一次真正咁去海旁睇呢個激光show😅😅。我都節錄左一少部份,同大家share一下啦☺️


睇左一陣夜景,經海旁一帶見,感受久違了的節日氣紛。花媽好記得細個時花公公同花婆婆都會帶花媽行尖東。每一年都會買一個聖誕頭飾比我,我就拖住花公公同花婆婆。平安夜行海塝真係令我有不少童年回憶🥰希望以後每年平安夜或聖誕節,我都可以同花花草草一齊過。祝大家聖誕快樂!🎄

沒有留言:

張貼留言