2020年1月8日 星期三

DWE Kids World



一直都話草草好鍾意睇書,所以我一直都keep住迪士尼美語世界所出嘅Kids World。由於草草由於草草一直在迪士尼美語世界的環境下長大,有胎教至今一直在迪士尼美語世界的環境下長大,所以他對迪士尼美語世界都情有獨鍾。😅😅

特別係最近我訂購了kids world點讀筆比草草,佢更加能夠坐定定自己睇書。其實一直都有唔少嘅家長會聯絡我,問我用咗乜嘢方法令到花花草草咁專心咁鍾意睇書。其實花媽由細到大都係一個唔鍾意睇書嘅人😅😅,只係用咗正確嘅方法同工具去幫助我的兩個小朋友,培養他們除了英文嘅能力外,更加提升了他們的閱讀興趣😊。所以我一直都好感謝我的教育顧問,係佢教識我點樣同花花草草互動,教我點樣準備幼稚園interview 🥰🥰。依家花花草草坐定定鐘意睇書及英文的語言能力,都係有一半係佢幫左我。

我仲記得大約五年前,佢叫我保留着迪士尼美語世界嘅小朋友雜誌,因為小朋友都好鍾意睇我哋嘅書我哋嘅雜誌,結果...她對了!👍🏻👍🏻花花草草間唔中都會拎反D Kids World出來細味🤣🤣(講到好似好老態咁)。另外,花花草草除咗鍾意睇書之外,亦都非常外向,主動發問,而我更加欣賞花花的presentation skill。由於花媽花爸日常生活都很恔,沒有時間照顧花花草草,我們就假借婆婆同姐姐的手幫花花草草營造外國環境,而我一般下班都是同花花草草玩一下迪士尼美語世界的玩具和書,就已經有咁好的效果🥰,真係好神奇!

如果你都想用四至五年時間來提升小朋友嘅專注力、閱讀習慣和英文的水平,歡迎申請一個二個禮品包返去試聽試玩啊!😊
http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言