2020年11月6日 星期五

空服生崖

 

我都唔記得邊個係自己😅

當我十幾年前踏入社會,第二份工就係一個空中服務員,但絕對唔係香港而家最大嘅呢一間航空公司,呢兩間係我當年夢寐以求想入嘅公司,唔知係好彩定唔好彩考極都考唔到😅。結果去左一間新開亦兩年後結業的廉價航空公司工作,主要係飛英國為主。嗰陣時就好似每個月都會去英國三次咁樣;由公司新成立到到公司結業,兩年嘅時間我都喺嗰度工作。公司結業之後我都係搵返一啲航空公司嘅工作,結果入大韓航空。

其實依家回想,點解咁想入港龍...只不過因為覺得套制服好睇。想入國泰因為工作好hea...對於當時冇經濟壓力的花媽,絕對係一件好事😝。結果我入左一間人工算空中服務員唔差的新開簾航工作,成日件好似命註定咁,識左一班依家都會contact的朋友,當日公司宣布破產,我在加拿大🇨🇦。其實公司倒閉對花媽來講唔係乜野大問題,因為我冇經濟壓力。但我當時都好理解好多阿哥阿姐有經濟壓力,有家有室突然冇左個收入真係好難照顧家庭😣😣。其實同今日CX及KA一樣,眼見好多朋友突然失業都會為佢地擔心。

因為當時花媽失業都仲細,要搵另一份工唔難。試過國泰港龍都唔請之下,大韓航空請左🥰仲識左我的好朋友!我做左一年,飛左好多自己想去的地方後決定辭職。之後我就決心回歸地面,始終...飛我可以飛幾耐?我從來冇諗過航空公司會結業,我只係諗...我可以飛到幾多歲?飛人的生活啱唔啱我?除左飛以外,回歸地面我仲可以做乜?呢個算係乜野工作經驗呢?以上種種問題...我當時決定離開,擁有美好的回憶已經是最值得了!😊

沒有留言:

張貼留言