2020年11月22日 星期日

綠田園

可以餵下羊同牛啊!

疫症數字慢慢咁回升,花媽好相信嚟緊又有一場嚴重的時間要去仗,所以親依家可以出街我地就出多D😌今次帶小朋友親親大自然。去左位於天水圍的綠田園,有免費泊車...即使唔揸車,去到天水圍西鐵站再轉的士都好方便👍🏻
碰碰車
同小朋友去玩就預左燒錢,就當刺激下香港經濟啦😂小朋友乜都話玩,不過當然都有推介同唔推介的活動。碰碰車、坐船、滑車及餵羊都好好玩啊!

花花餵魚
其中我覺餵坐船餵魚一定要玩,$90 10分鐘再分買買魚糧,船唔算難踩,花婆婆同花媽帶兩個小朋友都好易處理。好似花媽我一個踩都完全冇問題。
草草餵魚
平時好cool的草草仲開心到邊划船邊高歌 🎶 比小朋友感受下大自然真係好開心🥰玩左幾個鐘...小朋友又累,我地大人都攰。但值一得👍🏻
最唔抵玩遊戲,千萬不要玩

同埋綠田園有得BBQ,限聚令四人一爐都唔錯。今日星期日下午2點左右去到,唔算多人。不過唔知點解綠田園內地味甚重😅有少少似反左大陸。
十二生肖像

正當我哋準備走之際,打算玩最後一個遊戲,就見到花媽個好朋友啦!😄本身冇諗過比佢哋玩滑草,因為花媽覺得係澳門唔使錢可以無限玩嘅遊戲,但係而家要比$60玩6分鐘,感覺好似好貴。所以我當時冇比花花草草玩,但係因為朋友仔仔好想玩,我哋三個大人帶住三個小朋友一齊玩。 原來亦都係佢哋最enjoy嘅一個遊戲!
巧遇好朋友
 

沒有留言:

張貼留言