2020年11月9日 星期一

N班 K1 拍片interview

 


呢段時間真係好多朋友問我點樣拍片interview,朋友都認為我好有經驗,因為我有兩個小朋友,大女仲要係細B嘅時侯,都有好多間學校嘅Offer,好多人都問我點訓練。其實冇話點樣訓練,我主要同小朋友玩😌而家我都見市面上有好多唔少面試玩具出售,反而以花媽嘅經驗來講,我都冇特別買一啲面試玩具比佢哋玩,其實我用最多時間都係迪士尼美語世界呢套玩具,點解我用玩具來形容?因為我真係本住同小朋友玩的模式比佢地學習,當中冇壓力嘅時候,小朋友玩得固然開心同樣地亦都學到。👍🏻

我甚至乎見到有朋友今年同我講話收到個interview嘅內容,連應付拍片嘅能力都冇,因為佢嘅小朋友完全合乎唔到面試嘅要求,所以決定唔拍放棄。😣花媽都明白真係好心力交瘁,又要拍片又要剪片!所以我成日都話準備小朋友絕對唔係今日教佢,佢聽日就識。機會永遠都係留俾有準備嘅人!

其中一間九龍塘N班要求面試內容(from 朋友)

所以我成日好建議我的朋友唔好林急抱佛腳,想輕鬆去教小朋友反而用一套更加有系統嘅教學才工具先會幫到你!雖然有好多人同我講話呢一套迪士尼與世界絕對唔平,但我想都會問返大家您報playgroup或者買書買玩具好平嗎?🤨我以前都行過一條比小朋友嗰幾個playgroup嘅路,錢都用咗但係小朋友乜嘢都學唔到😩更何況上年疫情嘅關係,小朋友係屋企日日無所事事...過來人身份同大家分享🥰

想幫自己省時省錢咁教小朋友,申請隻兒歌CD了解一下啦😊

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143



沒有留言:

張貼留言