2021年1月12日 星期二

花花2021年第一天上課日

 

噚晚勁開心

花花2021年終於返學了🎉🎉

學校實行每年級返一日學直至農曆新年,計下計下...農曆新年之前花花可以返到三日學🤣🤣我同姐姐都表示好過冇,同時都覺得學校已經盡左力👍🏻

今朝花花一早換好晒衫,等待花媽同佢返學🎒 估唔到咁凍天氣,花花冇扭計...證明佢有幾期待返學🤣🤣我細個都未試過咁期待返學

之前朋友同我分享佢女女小二的功課,我見到都覺得辛苦😫,下次同大家分享。原來依家小朋友上到直資,可能話功課少D,但原來都唔輕鬆。我見通式科分左幾大類,但全部都用英文教。英文差D都好難追,特別呢段返唔到學的時間,大家媽媽們,加油啊💪🏻

今日出左門口,因為平時zoom所有野都係花媽搞,花爸突然打比我問我草草zoom點登入😅真係...教育靠男人就死得(最少花爸係)花媽都不禁歎一口涼氣😑

沒有留言:

張貼留言