2021年1月7日 星期四

花花迪士尼美語世界畢業禮

花花終於畢業了!
如果大家都想知道點樣同小朋友喺迪士尼美語世界有一個畢業禮,就可以click以下條link去睇返啦!👇🏻👇🏻

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143


花媽、花花草草合照

好開心5年前做咗呢個決定,決定同花花用迪士尼美語世界。雖然我喺懷孕嘅時間錯誤地選擇用Oxford Path,但係今日我唔會後悔再買一套教材工具俾我嘅小朋友,因為我好清楚小朋友嘅成長,學習語言天生嘅能力一生人只有一次。所以花花草草今日中文英文都可以講得咁好😁

仲有花爸Zippy同Pompom

花媽我自己都唔記得咗花花幾大個開始用迪士尼美語世界,但係今次畢業禮我終於知道原來哈哈一歲四個月開始用,前年四歲六個月就已經可以畢業啦!🤧🤧呢幾萬蚊真係用得好抵,最抵係兩個小朋友都可以用到仲要講到一口流利嘅英文。相對Oxford Path 完全冇畢業冇Follow up,我都唔知我嗰六萬蚊用左去邊度!除咗一埋書以外,乜嘢能力都冇!😓


穿上了迪士尼美語世界的畢業🎓袍

而今次令到我比較失望嘅就係因為疫情,花花冇咗畢業禮,令到我最傷心嘅就係花花同我講我幾時可以唱 You Raise me up 😭😭佢苦練左成個月了!

草草都唔執輸,又話要影!

 所以我決定同花花苦讀Cambridge English!等佢出年可以同細佬一齊行畢業禮!因為好多人都唔知原來迪士尼美語世界畢業嘅小朋友,迪士尼美語世界會資助一半價錢比小朋友去考Cambridge English!🤩🤩等花花都可以重新再唱一次You Raise Me Up😊

沒有留言:

張貼留言