2021年4月17日 星期六

6歲半的花花




 Hibernate...到底係咪好多人都識呢個字?🤔

由於花媽細個係讀中文中學,所以對於Bio入面嘅英文都唔係咁認識。今日花花突然同我講hibernate...我問佢乜野係hibernate,佢就用英文解釋比我知!段片其實就係花花比我的解釋🤣🤣 有時真係覺得花花英文比我好好多!well...花媽本身都美國讀書架,不過唔係讀Bio唔識hibernate呢個字咋嘛😆

咁我就問花花係邊到學呢個字啦!佢就話...係Science book入面見到😱😱 的確我家有好多書,National Geographic果D書,我都只係淘寶隨便淘,沒有點讀功能,只係一心貪平買比花花。 omg...真係估唔到花花原來閒時拎一本閒時拎一本,越睇越多...佢仲要同我介紹邊個係Rosa Parks及Martin Luther King 😨😨 重申花花只有6歲半

好彩5年幾前開始左比花花用迪士尼美語世界,如果唔係...以我本身的基因🧬加埋我冇乜時間...佢應該英文唔好之餘仲要唔鐘意睇書。最安慰真係...佢英文叻我好多,同埋自動自覺咁學。唔好以為小朋友教育可以遲D開始...其實3歲定80!真係良好習慣從小培養 

了解一下迪士美語世界,真係可以改變小朋友🥰

http://www.worldfamily.com.hk/ffp/sl/preaf143

沒有留言:

張貼留言