2021年4月1日 星期四

蝶豆花園


大埔蝶豆花園☺️

本身今日預約咗去迪士尼,但因為前幾日花婆婆話打算今日去揼骨,要取消我地的行程,所以我就決定連同姐姐及花花草草去其他地方玩。真係覺得好彩冇去迪士尼,之後聽返人哋話迪士尼今日好多人,排隊都排好耐🙈

仲有考平衡嘅繩索玩,但完全唔會因為平衡力差而跌倒🤣

當我努力搵地方去時,咁啱喺Facebook突然見到有個post關於蝶豆花園,唔知係廣告定咩呢...但見到有得餵草泥馬,即管Send whatsapp問一問😅但唔知點解send whatsapp冇人應...所以都打電話去問下有冇開門,始終咁遠我都唔想摸門釘。當我打電話去嘅時候,有一個比較冇禮貌嘅職員接電話...應該唔休做,或者好少人好似花媽咁麻煩仲要打過去問吓🤣🤣

花花草草勁鍾意呢個球形千秋

既然佢話開門,我就連同花花草草及姐姐一齊去咗碟豆花院玩啦!😁😁原來去到都唔少人個喎,喺門口仲有五隻好可愛嘅草泥馬迎接我哋,但我哋冇即刻為草泥馬,而我哋選擇去咗玩其他項目先。

Cafe check point 

講講入場費俾大家知, $200一個大人, $150一個小朋友。基本上都係任玩,除咗天鵝船只可以踩一次,草泥馬$60餵一次,三歲以下小孩免費。



重點環節

如果你問我覺得抵唔抵玩,花媽就覺得最抵只係餵草泥馬,其他內容就未算係好吸引。😅其實佢哋嘅概念好好,有教蜜蜂嘅成長過程...又有玩的地方比小朋友。不過就有一點被荒廢嘅感覺..

草草係個hammock 跌咗落嚟🤣🤣

事原佢有一個地方講蜜蜂🐝點樣成長...但入面有好多畘之都唔知左,例如隻蜂后😅搞到我都唔知點同花花草草解釋,而入面本身有冷氣都長期關咗...好似同理念有一點不乎

係呢個返去影相真係好靚😍

而佢一開始都會有個理念,就係拎住張地圖,在唔同嘅地方cup印仔,但除咗門口嗰個印仔嘅印台係有墨之外...其他點的印台都係冇墨🤣感覺...又係好荒廢

仲有可以燙印鎖匙扣

咁當然都會有值得一讚嘅地方啦,好似佢有個cafe...雖然我哋冇坐低食嘢,但走入去都有一個幾chill嘅感覺,仲有個打卡位,好迎合而家嘅潮流影下女神相🤣不過女神相呢樣嘢就唔係太啱花媽啦!

佢仲有一啲整鎖匙扣嘅位置,同埋裝飾佢送嗰個布袋嘅位置。要留意小孩嘅package係冇包整鎖匙扣同布袋嘅印章。而小孩嘅package入邊有一個有顏色嘅小錢罌及沙畫。

一齊踩天鵝船

同埋見到佢地落足心機整咗好多新嘅影相📸️區,但嗰啲影相都係需要付費嘅,例如一啲比較靚嘅位置同background,只可以付費影相😅所以花媽都冇特別同花花草草去嗰度影相呀!

充滿着彩色嘅橋

佢每個入場者,都會比三個token你去夾公仔,如果唔夠亦都可以$10玩買一個token,但花媽發現後來花花個袋少咗三個token,大家記得入場時check清楚每個個袋入面係咪都齊晒所有野,我只能說忙中有錯😅而亦都好好彩,我哋夾到一個草泥馬公仔✌🏻

總結如果你問我會唔會再去多一次蝶豆花園,可能未必會亦都覺得一次就夠😎。因為始終兩個大人及兩個小朋友,唔計食嘢我哋都用咗接近$1000,加埋車費就一定過千,性價比低...而且入邊除咗有人管理草泥馬以外,其他位置都冇乜人管理😅

天空之鏡,感覺有啲流🤣

沒有留言:

張貼留言