2021年4月7日 星期三

華山搜蛋日 - egg hunt

我地媽媽們將寫左Happy Easter的玩具蛋放在不同地方

以前復活節嘅時間,我哋有時都會同花花草草去報名愉景灣的egg🐣hunt活動,但因為疫情的原因...好多活動都取消晒😞所以我就同朋友們一齊搞反個egg hunt遊戲,大人少少付出,小朋友已經玩得好開心!

媽媽們仲夾手夾腳整張地圖比小朋友搵蛋

首先花媽係深水埗買左一批價價$20玩具蛋 ,入面有一個籃及大約25隻膠蛋,然後再用水筆寫上Happy Easter係蛋上面...我地目的係希望小朋友可以組合反個字出來! 

然後我地三個媽媽夾手夾腳兩個放蛋(有字及冇字都會放啊!)一個畫地圖🤩好快咁玩成左個路線!小朋友就可以開心玩了

合作團隊精神就係咁發揮了☺️

 原來只要付出媽媽們少少時間...已經可以帶比小朋友無數的歡樂!而歡樂的成本亦唔高...最重要小朋友學了互相合作的團隊精神🥰兩個負責拎地圖指揮其他小朋友,另外三個一齊搵蛋,最後切返相對應嘅字出來!少少付出大大的成功感!

沒有留言:

張貼留言