2015年8月23日 星期日

823廣華媽媽一歲生日Party

雖然未正式到花花一歲,但係一班一齊經歷起跌、係孕期前後互相支持的廣華媽媽們預早為我們的9月BB慶祝生日。點解提早咁多?因為我地BB由9月頭分怖到9月尾,而一歲針都係呢段時間打的,為免其中有BB有反應唔出席唔到,我地都決定提前一年月慶祝。

真係要好感謝冊劃單位娜姐,我呢D小角色就只係去同帶份禮物去交換*@_@* 呢4個鐘我真係覺得自己好忙,因為要同媽媽們吹水。雖然花妹滿場飛,我同花爸決定由佢自己發展,即使佢趴左去枱低我地都唔理~^o^~ ~^o^~ 我同花爸好一致咁認為BB係我地視線範圍係安全,我地都會放手比佢去摸索的。




沒有留言:

張貼留言